مبلمان

تفاوت مبل استیل و سلطنتی چیست؟

تفاوت مبل استیل و سلطنتی چیست؟

مبل استیل و مبل سلطنتی از مبل‌های پر طرفدار هستند که جلوه‌ای زیبا دارند. در رابطه با تفاوت این دو مبل باید بگیم که تفاوت بسیار کمی و جزئی در حد میزان منبت کاری و… دارن که توضیحات شون رو توی صفحه های خرید مبل استیل و خرید مبل سلطنتی میتونین ببینین. باید بگوییم که این دو نوع مبلمان به‌طور یکسان در بازار تولید و به فروش می‌رسند؛ مبل استیل و سلطنتی دارای یک نام و نشان هستند و بیشتر جاها هم این دو مبل رو یکسان درنظر میگیرند.

ما هم طبق عادت و روال بقیه ادامه مطلب رو با توجه به این نکته براتون میگیم؛ پس دقت کنین که اگر در طول متن دیدین که گفتیم این دو یکی هستند و ویژگی های یکسانی دارند بخاطر چیزی هست که توی بازار مرسومه و تفاوت هاشون رو در صفحه محصولات مون توضیح دادیم.

این نوع مبلمان که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، عظمت بسیار زیادی داشته و جلوه زیبایی به منزل شما می‌بخشد. می‌توانید با توجه به نوع دکوراسیون داخلی منزل خود یکی از انواع مبل‌های سلطنتی را با طرح و رنگ متناسب انتخاب نمایید. برای اطلاعات بیشتر درباره مبلمان استیل با ما همراه شوید.

چرا به مبلمان سلطنتی، استیل می‍گویند؟

شاید برای شما این سوال به وجود آید که چرا به مبلمان سلطنتی، استیل می‌گویند؟ باید بگوییم که به دلیل ویژگی‌های مبل سلطنتی این نام برای آن به وجود آمده است. مبلمان استیل از کلمه استایل انگلیسی گرفته شده است. این مبلمان به دلیل زیبایی بسیار زیادی که دارد با نام استیل شناخته می‌شود. برخی از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که مبل‌های استیل از فلز خاصی تولید می‌شوند. این اشتباه است و مبلمان استیل و سلطنتی به دلیل نقش و نگارهای بسیار زیبایی که دارند با این نام ها شناخته شده‌اند.

ویژگی های مبل استیل

یکی از ویژگی‌های مهم مبلمان استیل وجود منبت‌کاری‌های بسیار زیادی است که در بدنه این مبلمان وجود دارد. این منبت‌کاری‌ها که با هنر فراوان توسط افراد مختلف انجام می‌شوند از ویژگی بارز این نوع مبلمان شناخته می‌شوند. طرح‌های مبل‌های استیل اغلب به رنگ طلایی بوده و حالت اشرافی به این نوع مبلمان می‌بخشند. از ویژگی‌های دیگر آن‌ها می‌توان به ارتفاع بلندش نسبت به سایر مبل‌ها اشاره کرد. داشتن حالت رسمی از ویژگی‌های دیگر این نوع مبلمان است. این نوع مبلمان برای استفاده در پذیرایی گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. برای مهمانی رسمی خود می‌توانید از انواع مبلمان استیل یا سلطنتی استفاده نمایید.

مبل سلطنتی به دلیل استفاده بیشتر از چوب وزن بالاتری دارد. از ویژگی‌های دیگر آنها می‌توان به تاج آن‌ها نیز اشاره کرد. وجود تاج مبل باعث افزایش عظمت تفاوت و شکل خاص این مبلمان می‌شود. مبلمان استیل با نقش ‌و نگارهای زیادی که دارند از زمان قدیم طرفداران زیادی داشتند. به دلیل اینکه این مبلمان‌ها در کاخ‌ها و قصرهای مختلف استفاده می‌شدند با نام سلطنتی شناخته می‌شوند. در اکثر خانه‌های اشرافی یک دست از این مبلمان وجود دارد.

چیدمان مبل استیل

مبلمان استیل در انواع مختلف هفت نفره و ۹ نفره به فروش می‌رسند. برای چیدمان این نوع مبلمان می‌توانید یک نقطه کانونی را در نظر گرفته و اطراف آن را با مبل استیل پر کنید. برخی افراد مبلمان را در اطراف تلویزیون خود خواهند چید. از انواع مختلف چیدمان مبل استیل می‌توان به حالت گرد، حالت خطی و حالت ناهماهنگ اشاره کرد. چیدمان مبل استیل به روش گرد یا دایره‌ای شکل باعث ایجاد فضای صمیمی برای مهمانان شما خواهد شد.

 اگر پذیرایی شما فضای کوچکی دارد بهتر است چیدمان گرد را برای خود انتخاب نمایید. چیدمان خطی هم برای پذیرایی‌های مستطیل شکل و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. حالت ناهماهنگ در چیدمان مبلمان استیل به شما کمک می‌کند که بتوانید یک محیط خاص را در منزل خود ایجاد نمایید. افرادی که سلیقه‌های مختلفی دارند، بیشتر از حالت ناهماهنگ برای چیدمان مبل سلطنتی خود استفاده می‌کنند. این کار باعث ایجاد فضای خاص و منحصربه فردی می‌شود.

تنوع در طرح مبل استیل و مبل سلطنتی

تنوع در طرح مبل استیل

مبلمان استیل با تنوع بسیار زیاد و طرح و رنگ متنوع تولید می‌شود. این باعث شده که شما بتوانید با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از انواع مبلمان استیل را خریداری کنید. از آنجایی که مبلمان استیل با سایز بزرگ تولید می‌شوند باید فضای زیادی برای چیدن آن در اختیار داشته باشید. مبلمان استیل بیشتر برای منازل با ابعاد بزرگ خریداری می‌شوند. در هنگام خرید مبل استیل باید به نکات بسیار جدی توجه داشته باشید تا این مبلمان با اجزای دیگر منزل شما تطابق داشته باشند.

اگر می‌خواهید مبلمان را درون پذیرایی بچینید باید با توجه به رنگ فرش، پرده و دیگر اجزای داخلی پذیرایی، مبلمان خود را خریداری نمایید. ست کردن مبلمان استیل و قرار دادن یک دست مبل راحتی در کنار آن می‌تواند باعث ایجاد جلوه زیبایی در منزل شما شود، اگر فضای کافی برای قرار دادن دو دست مبل دارید بهتر است یک دست مبل را راحتی و دست دیگر را استیل بخرید.

خرید مبل استیل

فروش مبلمان استیل از طریق مجموعه‌های گوناگون در کشور ما انجام می‌شود. یکی از نکات مهمی که باید برای خرید مبل استیل در نظر بگیرید، انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید شما است. خرید غیرحضوری یکی از روش‌های مناسب برای خرید مبل استیل است. شما با انتخاب این روش می‌توانید بدون محدودیت زمان و مکان در هر جایی که قرار داشته باشید سفارش خود را ثبت کرده و نیازتان را برطرف سازید. اگر نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با شماره‌های مجموعه…. تماس گرفته و از مشاوره رایگان همکاران ما برخوردار شوید. در قسمت فروش محصولات اطلاعات کافی درباره انواع مبلمان استیل برای شما قابل مشاهده است.

سخن پایانی

با توجه به این مطلب متوجه شدید که مبلمان استیل و سلطنتی تفاوت آنچنانی با یکدیگر نداشته و برای یک نوع مبل اطلاق می‌شوند. اگر به اشتباه تصور می‌کنید که مبل استیل از فلز ساخته شده است باید بگوییم که این نوع مبلمان از چوب‌های بسیار با کیفیتی ساخته می‌شوند. 

مبل‌های استیل به دلیل تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ خود طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.  دوام و مقاومت بالای این نوع مبلمان دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت باعث می‌شود تا شما بتوانید چندین سال از این نوع مبلمان بدون هیچ گونه آسیبی استفاده کنید.

همچنین درصورتی که تمایل به خرید مبلمان خانگی از فروشگاه مبلمان سوفاداتیس بصورت آنلاین دارین، میتونین با کلیک بر روی لینک به صفحه هدف برین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *