مبلمان

نحوه ست مبل راحتی با مبل استیل با همدیگه

نحوه ست کردن مبل استیل و راحتی با همدیگه

ست مبل راحتی با استیل، شاید یکی از کارهای دشوار به نظر برسد اما این دو مبل از جمله مبل‌هایی به شمار می‌رود که افراد زیادی دوست دارند در خانه‌هایشان به‌صورت همزمان استفاده کنند. البته بهتر است بدانید برای چیدمان مبل راحتی و مبل استیل جدید باید فضای بزرگی داشته باشید تا بتوانید یک چیدمان فوق‌العاده را رقم بزنید.‌ در ادامه به مهم‌ترین بخش‌هایی اشاره می‌کنیم که حین ست کردن مبل استیل و راحتی از آن کمک بگیرید.

مبل راحتی یکی از مرسوم ترین انواع مبلمان هست که تقریبا میشه گفت انتخاب اول اکثر خانواده های ایرانی برای خرید مبل منزلشون هست؛ از اونجایی که این محصول فضای زیادی رو در پذیرایی منزل اشغال میکنه و تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون خانه شما داره، پس خیلی مهمه که یک انتخاب درست و متناسب با خونه خودتون انجام بدین.

چیدمان مبل راحتی و مبل پایه استیل چگونه باید باشد؟

اگر به فروشگاه‌های متعدد در مرکز شهر مراجعه کرده باشید، درمی‌یابید که مبلمان راحتی و استیل در مدل‌های نه‌نفره و هفت‌نفره تولید و عرضه می‌شوند و با توجه به سلیقه افراد و متراژ خانه موردپسند قرار می‌گیرد. مبل‌ راحتی جدید با مبل‌های استیل هفت‌نفره اجزای یکسانی داشته به‌طوری‌که از یک کاناپه سه نفره و دونفره تشکیل‌شده و در کنار این‌ مبلمان، دو صندلی تک‌نفره هم وجود دارد که مبل‌های ۷نفره را به نه‌نفره تبدیل می‌کند.

ست مبل راحتی و مبل استیل

هر فردی با توجه به سلیقه شخصی خود مبلمان را ست می‌کند؛ اما در این بخش می‌خواهیم‌ به نحوه ست کردن و چیدمان مبل راحتی و استیل بپردازیم.

چیدن مبل استیل و راحتی به‌صورت دایره

یکی از رایج‌ترین نوع چیدمان در میل راحتی و مبل استیل، قرارگیری به‌صورت دایره‌ای شکل است. برای عملی کردن این روش باید نقطه کانونی پذیرایی را مشخصی کرده و سپس مبل استیل را به شکل دایره بچینید. این نوع چیدمان دورهمی را صمیمانه و دوستانه‌تر می‌کند و ‌همچنین برای زیباتر شدن هم می‌توانید از فرش‌های گرد برای وسط مبل استیل استفاده کنید. مبل‌های راحتی را به شکل گرد با فاصله مناسب رو به تلویزیون قرار دهید با این کار شما می‌توانید هنگام استراحت هم به تماشای تلویزیون بپردازید.

اشتباهات رایج در خرید مبل راحتی و استیل

چیدمان مبل راحتی و مبل استیل مقابل هم

این چیدمان معمولاً برای خانه‌های کوچک یا متوسط مناسب است. برای چیدن ابتدا مبلمان راحتی را یک سمت پذیرایی و مبلمان استیل را هم روبروی آن قرار دهید، البته می‌توانید از روش‌های مستطیل و دایره هم استفاده کنید.

چیدن مبل راحتی شیک و استیل در پذیرایی ال

خانه‌هایی که فضای ال شکل دارند به دو بخش تقسیم می‌شوند. ابتدا قسمت انتهایی خانه را به مبل‌های استیل و بخش دیگر خانه را با مبل راحتی به‌عنوان فضایی برای نشیمن و تماشای تلویزیون پرکنید.

چیدن مبل استیل و راحتی به‌صورت تلفیقی

از دیگرروش‌های چیدمان مبل می‌توان به روش تلفیقی کنار هم اشاره کرد. در این نوع چیدمان باید مبل راحتی و مبل استیل در رنگ باهم ست باشند تا بتوان به شکل دلخواه آن‌ها را بغل هم قرارداد.

مبل استیل جز اون دسته از مبلمان های خاص و شیک ایران حساب میشه که طرفدارانش هم کم نیستند! این دسته از مبل ها به نام سلطنتی هم شناخته میشن که قبلا براتون توضیح دادیم که تفاوتی با هم دارن و نمیشه گفت دقیقا یکی هستند؛ اگر بخواییم خیلی کوچیک فقط اشاره کنیم به تفاوت شون این یک مورد رو بدونین که مبلمان استیل از لحاظ میزان منبت کاری چیزی مابین مبل کلاسیک و سلطنتی هست.

اشتباهات رایج در خرید مبل راحتی و مبل استیل

  1. برخی افراد در این تصور هستند که مبل راحتی استیل نمای ظاهری خانه را زشت می‌کند اما این‌گونه نیست. شما باید علاوه بر خرید مبل آشنایی کافی با نحوه ست کردن این دو مبل داشته باشید؛ به همین دلیل برخی افراد به‌جای خرید یک سرویس مبل استیل و راحتی به سراغ دو سرویس مبل راحتی یا استیل می‌روند که در واقع این کار یکی از اشتباهات بزرگ محسوب می‌شود.
  2. برخی افراد هنگامی‌که به مهمانی‌های ویژه یا خانه‌های شیک می‌روند با دیدن مبلمان‎های آنجا به فکر پیدا کردن همان مبل‌ها در فروشگاه می‌افتند که این کار کاملاً اشتباه است؛ زیرا مبل‌هایی که در یک‌ خانه دیگر زیبا و شیک به نظر می‌رسند نمی‌تواند در محیط منزل شما این زیبایی را داشته باشد.
چیدمان مبل راحتی و استیل مقابل هم

سخن آخر

در این مطلب به بررسی چیدمان و نحوه ست مبل راحتی و مبل استیل پرداختیم. هنگامی‌که به فروشگاه‌های مبل می‌روید سعی کنید، مبلی را خریداری کنید که با فضای و دکوراسیون منزل همخوانی خوبی داشته باشد و همچنین در خرید مبل راحتی و مبل استیل باید متراژ محیط را در نظر گرفت تا بتوان این دو مبل را به‌خوبی در فضای باز باهم ست کرد.

البته دقت کنین که این محتوا صرفا یک پیشنهاد برای کسانی بود که دارای مبل استیل و راحتی با هم هستند و لزوما به این معنا نیست که شما باید این دوتا رو با هم ست بکنین و قطعا گزینه های زیاد دیگه ای مثل مبل سلطنتی، مبل کلاسیک، مبل چستر، مبل چرم و …. دارین که همگی این هارو میتونین در صفحه خرید مبل سوفاداتیس ببینین.

سوالات متداول

ابتدا مبل‌ها باید در رنگ پارچه و چوب باهم همخوانی داشته باشند؛ سپس با چیدمان مبل راحتی و مبل استیل به شکل دایره، چیدمان مبل راحتی کلاسیک و استیل مقابل هم، چیدمان مبل راحتی ساده با استیل به‌صورت تلفیقی، چیدن مبل راحتی شیک و مبل استیل در پذیرایی ال شکل، می‌توان ترکیب جذابی ایجاد کرد.

چیدمان مبل راحتی مدرن با استیل به‌صورت دایره

2 دیدگاه در “نحوه ست مبل راحتی با مبل استیل با همدیگه

  1. Avatar کاربر گفت:

    ب تبلیغات گوش نکنید پایه استیل زود خراب میشه

    1. سلام و وقت بخیر خدمت شما همراه عزیز سوفادایتس؛ خیلی ممنونیم از به اشتراک گذاری نظر و تجربه تون اما لطفا به 2 نکته توجه کنید:
      1. مورد اول اینکه ما هیچ تبلیغی نکردیم و این پست صرفا جنبه آموزشی داره و اصلا موضوعش هم در رابطه با “ست کردن مبل راحتی و استیل” هست نه “مزایا مبل استیل”
      2. مورد دوم اینکه مبلی که پایش استیل باشه، ۱۰ سال بدون کدر شدن و عوض شدن رنگ و حتی زنگ زدن کار میکنه! اونی که زود خراب میشه آهن که آبکاری شده و زود رنگش عوض میشه و زنگ میزنه ولی استیل اینجوری نیست
      روز خوبی داشته باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *