مبلمان

چیدمان مبل راحتی در پذیرایی مستطیل

نحوه چیدمان مبل راحتی در پذیرایی مستطیل شکل

سالن‌های پذیرایی و نشیمن امروزی غالباً به شکل مستطیل یا مربع هستند برخی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که چیدن وسایل در فضاهای مستطیل شکل جذابیت و زیبایی زیادی ندارد اما اگر اصول و قواعد دکوراسیون داخلی را در نظر بگیرید می‌توانید از یک فضای مستطیل شکل بیشترین بهره را گرفته تا در عین داشتن زیبایی فضای کافی برای عبور و مرور وجود داشته باشد و شما در سالن پذیرایی‌تان راحت باشید.

مطالعه بیشتر: چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون

مبل ال آپشنال مدرن

14,800,000 تومان74,000,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب روسی جنس پایه ها: چوب راش جنس پارچه: چرم و پارچه جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی یورولوکس تعداد نفرات: 8 نفره آپشن: تخت شو برند: سوفاداتیس کاتالوگ رنگ پارچه: کاتالوگ لارسن کاتالوگ کاملیا

مبل ال آنیل

6,805,000 تومان49,900,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب روسی جنس پایه ها: چوب راش جنس پارچه: حصیر باف جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی تعداد نفرات: 8 نفره آپشن: مدرن برند: سوفاداتیس

مبل ال آپشنال سی بل

130,200,000 تومان
لوکس ترین، مجلل ترین و پر امکانات ترین مبل ال ایران! ال آپشنال سی بل یک انتخاب جذاب و عالی برای کسایی که به دکوراسیون مدرن و اسپرت علاقمند هستند؛ با کلی امکانات جذاب و خاص که فقط در سوفاداتیس میتونین ببینین.
  • جنس بدنه(کلاف): چوب روسی
  • جنس پایه ها: چوب راش
  • جنس پارچه: چرم و پارچه
  • جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی
  • تعداد نفرات: 8 نفره
  • آپشن: تخت شو و...
  • برند: سوفاداتیس

مبل چند کاره درنیکا

94,900,000 تومان
درنیکا، یکی از محبوب ترین انواع مبلمان های راحتی با قابلیت تبدیل به تخت خواب و ویژگی های فوق العاده دیگه! جزئیات این محصول شامل:
  1. جنس بدنه{کلاف}: چوب روسی
  2. جنس پایه ها: چوب راش
  3. جنس پارچه: متغییر
  4. جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی
  5. تعداد نفرات: 8 نفره
  6. آپشن: پنج کاره
  7. برند: سوفاداتیس

بهترین چیدمان مبل در پذیرایی مستطیلی

در چنین فضایی شما می‌توانید کاناپه‌های دو و سه نفره را در برابر هم گذاشته و مبل‌های تک نفره را با اندکی زاویه در کنار این کاناپه‌ها قرار دهید.

در حالت دیگر می‌توانید هر دو کاناپه را با زاویه ۹۰ درجه نسبت به هم قرار دهید و قسمت جانبی یکی از کاناپه‌ها را که در طول مستطیل قرار گرفته است با یک مبل تکی پر کنید. اساساً مبل‌های ال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سالن‌های پذیرایی مستطیل شکل هستند پس زمانی که شکل سالن پذیرایی شما مستطیلی بود حتی اگر نوع مبلمان شما ال هم نبود می‌توانید ابتکار بخرج دهید و مبلمان را به شکل ال بچینید.

چیدمان مبل راحتی ۷ نفره در سالن پذیرایی مستطیل شکل

در صورتی که مبل راحتی 7 نفره دارین و یک سالن پذیرایی مستطیل شکل متوسط در اختیار دارید می‌توانید به طرق مختلف مبلمان خود را بچینید اما یکی از انتخاب‌های خوب این است که مبل‌های سه نفره و مبل دو نفره را جلوی هم چیده و دو مبل تک نفره را نیز در کنار هم قرار دهید و تلویزیون را نیز روبه روی مبل‌های دونفره بگذارید.

نکات کاربردی جهت بهترین چیدمان در سالن پذیرایی مستطیل شکل

  • اگر طول سالن پذیرایی زیاد بود و از طرف دیگر مجبور بودید که بخشی از سالن را به غذاخوری اختصاص دهید بهترین کار این است که در قسمتی از فضای سالن میز و صندلی بگذارید و یک ست مبلمان را در قسمت فضای پشت غذاخوری قرار دهید با این حرکت قسمت نشیمن و غذاخوری را از یکدیگر جدا می‌کنید. در نتیجه سالن شما مرتب‌تر نشان داده خواهد شد.
  • اگر عرض سالن پذیرایی شما کم بود بهتر آن است که مبلمان را در انتهای سالن بگذارید در این حالت کمی از فضای طولی سالن پذیرایی پر شده و زیبا‌تر به نظر می‌رسد.
  • سالن پذیرایی مستطیل شکل ترجیحاً از مبل‌های هفت نفره استفاده کنید چرا که مبل ۹ نفره انتخاب مناسبی برای اینگونه فضاها نمی‌باشد ضمناً مبل ال نیز انتخابی هوشمندانه و به جا است.
بهترین شکل چیدمان مبل راحتی در منزل مستطیل شکل چطوره؟

نتیجه گیری

چیدمان مبل راحتی و طراحی دکوراسیون تاثیر فوق العاده‌ای در زیبایی و آسایش فضای خانه شما دارد پس سعی کنید با چیدمانی هنرمندانه و خلاقانه بیشترین بهره را از فضای در دسترس گرفته و جلوه و زیبایی بی‌نظیر را برای منزلتان به ارمغان آورید.

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *