مبلمان

جدیدترین ترکیب رنگ مبل راحتی

جدیدترین ترکیب رنگ مبل راحتی

جدیدترین ترکیب رنگ مبل راحتی موضوعی است که ما می‌خواهیم در این مطلب در مورد آن صحبت کنیم. چیدمان لوازم زندگی هرکسی نشانگر روش زندگی و سبک فکری اوست. اغلب روانشناسان اعتقاد دارند که افرادی که تعداد صندلی‌ها و مبل‌های اتاق پذیرایی‌شان بیش‌ از حد مورد نیازشان است، افرادی مهمان‌دوست هستند یا افراد شاد از رنگ‌های بیشتری در مبل‌های منزل استفاده می‌کنند.
به عقیده ما حتی تصور استفاده از مبل‌های رنگی نیز فوق‌العاده هیجان‌انگیز و زیباست و بسیاری از افراد، به‌خصوص بانوان درآمد خود را صرف انتخاب وسایل منزل و مبل و خرید آن می‌کنند.

مبل کلاسیک کارولین به همراه جلومبلی و عسلی

156,000,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب راش جنس پایه ها: جوب راش جنس پارچه: مخمل{طرحدار} جنس نشیمن: اسفنج یورولوکس تعداد نفرات: 8 نفره آپشن: کلاسیک برند: سوفاداتیس کاتالوگ رنگ پارچه: مشاهده کاتالوگ ها

مدل لوچیا

99,000,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب روسی جنس پایه ها: چوب راش جنس پارچه: حصیر باف جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی تعداد نفرات: 7 نفره آپشن: مدرن برند: سوفاداتیس

مدل تیوبی راشل تک رنگ

46,900,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب روسی جنس پایه ها: چوب راش جنس پارچه: چرم و پارچه جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی تعداد نفرات: 8 نفره آپشن: تخت شو برند: سوفاداتیس

مدل لوچیا

99,000,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب روسی جنس پایه ها: چوب راش جنس پارچه: حصیر باف جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی تعداد نفرات: 7 نفره آپشن: مدرن برند: سوفاداتیس

ترکیب مبل‌هایی با رنگ‌های مختلف چگونه ایجاد شده است؟

این ایده جزو جدیدترین ایده‌های دکوراسیون داخلی است که می‌تواند جلوه و ترکیب رنگ مبل راحتی منحصربه‌فردی را به سالن پذیرایی شما بدهد. ضمناً برای این کار شما احتیاج به خرید دو دست مبل با رنگ‌های مختلف ندارید؛ بلکه می‌توانید یک ست مبل زیبا که در آن دو یا چندرنگ بکار رفته را انتخاب کنید. برای مثال می‌توان طرح مبل‌های سه و دونفره را مشابه یک و مبل‌های یک‌نفره را متفاوت از این دو سفارش دهید. توصیه ما به شما این است که هنگام خرید مبلمان، کوسن‌ها را همرنگ مبل نخرید.

مزیت ترکیب مبل‌های رنگی

ایده استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت در چیدمان‌های امروزی منزل کمی هم‌ریشه در فاصله گرفتن انسان‌های نسل جدید از طبیعت دارد؛ به‌عبارت‌دیگر به‌منظور جبران این کمبود و توسط روانشناسی رنگ، خانه‌های مدرن را طوری طراحی می‌کنند که رنگ‌های موجود در طبیعت بیش‌ازپیش در دکوراسیون خانه‌ها جای بگیرند.

انتخاب ترکیب رنگ مبل راحتی مناسب برای منزل

در ادامه شما را با ترکیب رنگ مبل راحتی بیشتر آشنا خواهیم کرد:

یک رنگ خنثی به‌علاوه یک رنگ مکمل

 در اکثر موارد رنگ‌های خنثی چشم را اذیت نمی‌کنند؛ همچنین تمیز نگه‌داشتن این‌گونه رنگ‌ها به‌مراتب کار راحت‌تری است. همین موارد سبب شده تا این رنگ‌ها موردپسند اکثر افراد قرار گیرند و می‌توانیم با اطمینان بگوییم در خانه ۸۰ درصد ایرانی‌ها مبل‌هایی با رنگ خنثی وجود دارند. طوسی از جمله مشهورترین و پرطرفدارترین آن‌هاست و سایر رنگ‌های خنثی عبارتند از: دودی، خاکستری، شیری، کرمی، نقره‌ای، کرومی، شنی، بژ و…

استفاده از رنگ‌های اصیل برای به وجود آوردن فضایی گرم

اگرچه انتخاب کردن رنگ مبل‌ها و نوع چیدمان آن‌ها کاملاً سلیقه‌ای و شخصی است، اما در صورتی‌که به فضاهای گرم علاقه‌مند هستید، باید از ترکیب‌هایی استفاده شود که بتوان صمیمیت و گرما را به فضای خانه‌ منتقل کنید. قطعاً چیدن یک ست مبل با رنگ‌های گرم در اتاق نشیمن و نیز استفاده از یک فرش با تناژ مناسب با مبل‌ها و نیز نصب تابلوهای زیبا، می‌تواند زیبایی اتاق پذیرایی شما را بسیار زیاد کند.

استفاده از رنگ های اصیل در مبل راحتی برای بوجود آوردن فضایی گرم

به کار بردن رنگ‌های روشن مانند سفید به‌عنوان رنگ غالب

 رنگ سفید یک ترکیب رنگ مبل راحتی پرطرفدار در رنگ‌های دکوراسیون داخلی به شمار می‎رود که از گذشته تا به امروز هنوز از مد نیفتاده و طرفداران زیادی دارد؛ چراکه به افراد احساس تمیز بودن و لوکس بودن را می‌دهد. علاوه بر این هر رنگی که در کنار سفید قرار بگیرد، جلوه‌ای بهتر به دست می‌آورد. همین دلایل سبب شده که تمامی طیف‌های رنگ سفید، آرامش فوق‌العاده‌ای را به استفاده‌کنندگان از آن‌ها بدهد.

ترکیب رنگ مبل راحتی و کاناپه‌های نقش دار

اگر طالب این هستید که تغییرات قابل ‌ملاحظه‌ای به چیدمان منزلتان بدهید، کافیست از مبل‌های پرنقش ‌و نگار استفاده کنید.

مکمل رنگ طوسی در جدیدترین رنگ مبل راحتی

شما می‌توانید در کنار این رنگ از رنگ‌های گرمی مانند زرشکی، سبز لجنی، نارنجی، آبی تیره و… استفاده کنید؛ اما رنگ زرد بهترین انتخاب برای مکمل طوسی است. به‌عنوان مثال می‌توانید کاناپه خود را به رنگ طوسی و مبل‌های تک‌نفره را ترکیبی از زرد و طوسی انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر: تفاوت مبل راحتی با کاناپه چیه؟

مکمل رنگ کرمی در مبلمان راحتی

این رنگ نیز ازجمله رنگ‌هایی است که طرفداران زیادی دارد؛ اما برای یک دکوراسیون مدرن و شیک کاناپه سه‌نفره به رنگ کرم را به شما پیشنهاد می‌دهیم و برای مبل‌های تک‌نفره از رنگ‌هایی که مکمل کرمی هستند استفاده کنید همانند: قهوه‌ای، فیروزه‌ای، مشکی، طلایی، سبز، آبی پررنگ، زرشکی و…

انتخاب مکمل رنگ سفید

همان‌طور که اشاره کردیم، رنگ سفید جلوه‌ای مدرن به دکوراسیون منزل ما می‌دهد، خصوصاً برای خانه زوج‌های جوان، سفید بهترین انتخاب است و با اکثر رنگ‌هاست می‌شود.

شما می‌توانید با انتخاب یکرنگ تیره در کنار سفید، یک چینش بسیار هوشمندانه برای دکوراسیون منزلتان داشته باشید. لازم به ذکر است که یکی از ترکیبات فوق‌العاده مشهور برای مبل راحتی، ترکیب دورنگ سفید و مشکی می‌باشد؛ درنتیجه ما این مژده را به شما می‌دهیم که سفید را با هر رنگی ترکیب کنید، نتیجه خوبی به دست خواهید آورد!

انتخاب مبل تک‌رنگ

امروزه انتخاب مبل‌های تک‌رنگ دیگر رونق سابق را ندارد و شاید حتی برای بعضی از افراد تصور اینکه مبل‌های تک‌رنگ را در دکوراسیون منزلشان جای بدهند، سخت باشد؛ اما با این وصف هنوز هم بعضی افراد از مبل‌های تک‌رنگ استفاده می‌کنند؛ به‌خصوص از رنگ‌های قهوه‌ای و کرمی.

مبلمان چرمی

مبلمان‌های چرمی هنوز هم که هنوز است، اصالت و لاکچری بودن خود را حفظ کرده و طرفداران خاص خود را دارند. اکثر ما زمانی که اسم مبل چرمی را می‌شنویم چرم قهوه‌ای رنگ در ذهنمان نقش می‌بندد. کاملاً درست است؛ مبلمان چرمی قهوه‌ای محبوب‌ترین رنگ در انواع چرم محسوب می‌شوند. از این نوع مبلمان‌ها معمولاً در ادارات و سازمان‌های رسمی استفاده می‌شود.

ایرادی که این نوع از مبل‌ها دارند این است که گرما و راحتی مبل‌های پارچه‌ای را نداشته و همچنین بعضی از انواع آن مقداری گران می‌باشند؛ اما مزیت بزرگ مبل‌های چرم این است که زود تمیز می‌شوند!

سخن آخر

امروزه استفاده از علم فنگ‌شویی بسیار گسترده شده است؛ فنگ‌شویی یعنی تأثیر نحوه چیدمان وسایل منزل روی احساسات و آرامش افراد. در این علم علاوه بر نحوه چیدمان انتخاب رنگ‌ها نیز اهمیت بسزایی دارد. ممکن است شما در ابتدا فکر کنید انتخاب چندرنگ متناسب با هم برای مبلمان کار سختی است؛ اما با مطالعه این مطلب و میزان اطلاعاتی که در این زمینه به دست آوردید، می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. 

کافی است یکی از رنگ‌های خنثی را به سلیقه خودتان برای مبل سه‌نفره‌تان انتخاب کرده و برای مبل‌های یک‌نفره نیز، از رنگ مکمل مخصوص آن بهره بگیرید و فضایی زیبا را برای سالن پذیرایی خود به ارمغان آوردید.

سوالات متداول

  • طوسی
  • کرمی
  • نقره‌ای
  • خاکستری

همه رنگ‌هایی مانند آبی تیره، زرشکی، سبز پررنگ و…جزو مکمل‌های طوسی محسوب می‌شوند؛ اما مهم‌ترین رنگ مکمل طوسی، زرد است.

8 دیدگاه در “جدیدترین ترکیب رنگ مبل راحتی

  1. Avatar غلامعلی حجتی گفت:

    Such A Wow😂

  2. Avatar علی اکبر سعادت گفت:

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  3. Avatar رسول رسولی گفت:

    حساب توییتری هم دارید؟

    1. سلام وقت بخیر، فعلا نه

  4. Avatar امین جلیلی گفت:

    خیلی دنبال این موضوع بودم

  5. Avatar ابوالفضل فروتن گفت:

    سایتتون محشرههههه

  6. Avatar علی محمدی گفت:

    اخه خداوکیلی حیف ۶۰ یا ۷۰ میلیون تومان نیست که ادم بده پارچه ک و چوب بخره برید بابا یک جوری میگید ۷۰ میلیون و ۸۰ میلیون انگار ۶۰ یا ۷۰ هزارتومان است بابا مردم نون شبشون و ندارند اونوقت بیان از ااین غلطها بکنند اونم مستاجران شریف

    1. سلام جناب محمدی بزرگوار وقتتون بخیر باشه.
      بله حق با شماست، قیمت مبلمان های سوفاداتیس غالبا بالاتر هست و علتش هم کیفیت بالای محصولاتی هست که داریم؛ این مبل ها هم برای کسایی تولید میشه که کیفیت بالا و سلامتی براشون خیلی مهم باشه و از بابت هزینه اش مشکلی نداشته باشن. اگر شما استوری های پیج سوفاداتیس رو در اینستاگرام نگاه کنین متوجه میشین که افراد زیادی هم هستند که حاضرن این مبالغ رو پرداخت کنن.
      همچنین اگر بدنبال تهیه مبلی هستین که قیمت اقتصادی داشته باشه میتونین با مشاوران ما تماس بگیرین تا مبل با قیمت پایین بهتون پیشنهاد بدن و تخفیف خوبی از ما بگیرین.

      در نهایت هم خیلی ازتون ممنونیم که زمان گذاشتین و نظر ارزشمندتون رو با ما به اشتراک گذاشین.❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *