مبلمان

جدیدترین مدل‌های مبل مدرن ترک

جدیدترین مدل‌های مبل مدرن ترک

مبل مدرن ترک دسته‌ای از مبلمان خانگی است که به دلیل تنوع بالا و کیفیت خوب از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هست. این دسته از مبلمان معمولاً با استفاده از رنگ‌بندی‌های بسیار جذاب و بر اساس رنگ سال تولید می‌شوند. 

مبلمان مدرن ترک کیفیت بالایی دارند و بسیار راحت هستند؛ این مبلمان با استفاده از پارچه‌های اصیل ترکی کاور می‌شوند؛ از این رو سال‌ها است کل دنیا آن را با این نام می‌شناسند. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین مدل‌های مبل مدرن ترک با ما همراه باشید.

دوخت حرفه ای مبل مدرن ترک

مبل مدرن ترک ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دوخت خاص و با کیفیت آن اشاره کرد. اکثر مبلمانی که در این کشور تولید می‌شوند، معمولاً دارای دوخت‌های بسیار جدید در قسمت پشتی خود هستند.
دوخت‌های این سبک از مبلمان معمولاً به صورت چهارخانه، لوزی، عمودی و خطوط اریب می‌باشند. یکی از ویژگی‌های بارز این مبلمان، لمسه دوزی‌های آن است که به صورت بسیار دقیق و شیکی انجام می‌شوند.

انواع مبل مدرن ترک با پارچه‌های مرغوب

یکی از دلایل اصلی محبوبیت مبلمان مدرن ترک، پارچه‌های با کیفیت و مرغوبی است که برای مبلمان استفاده می‌شود. به طور کلی این کشور به دلیل تولید پارچه‌های با کیفیت و با دوام خود توانسته به شهرت و آوازه در کل جهان برسد. امروزه جدیدترین مدل‌های مبل مدرن ترک با استفاده از پارچه‌های ساده و بدون طرح تولید می‌شوند. 

این پارچه‌ها معمولاً با استفاده از باکیفیت‌ترین الیاف بافته شده‌اند و بهترین رومبلی دنیا به حساب می‌آیند. در حال حاضر اکثر تولید‌کنندگان مبلمان اروپایی نیز برای ساخت محصولات خود از پارچه‌های ترک استفاده می‌کنند.

طرح‌های زیبا و خاص مبلمان ترک

طرح‌های زیبا و خاص مبلمان ترک

صنعت مبلمان ترکیه به دلیل استفاده از طرح‌های بسیار شیک و جدید به شهرت بالایی در دنیا رسیده است. مبلمانی که توسط این کشور طراحی و تولید می‌شوند از نظر کیفیت و طراحی بی‌نظیر می‌باشند و روز به روز جذاب‌تر هم می‌شوند.

پرطرفدارترین مدل‌های مبل مدرن ترک عبارتند از:

مبل مدرن تاشو

از کاربردی‌ترین طرح‌های مبلمان مدرن ترک می‌توان به مبل‌های تاشو اشاره کرد. برخی از این مبلمان نیز دارای یک کشو مخفی بوده که در مواقع نیاز استفاده می‌شود. لمسه دوزی‌های جذاب و متنوع نیز از ویژگی‌هایی است که می‌توان در این مبلمان ترک مشاهده کرد.

مبل پاف ترک

یکی از جدیدترین مبل‌های مدرن ترکیه مبلمان پاف هستند که به صورت کاملا حرفه­ای و منحصربه فردی طراحی شده‌اند. مبلمان پاف حالت یک میز وسط را دارند که با استفاده از پارچه‌های باکیفیت روکش می­شوند. از این محصول جذاب می‌توانید در اوقات استراحت استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

مدل مبل ترکیه ساحل

یکی از مدل‌های جدید مبل مدرن ترک طرح ساحلی است که از ظاهر بسیار لوکس و جذابی و برخوردار می‌باشد. این دسته از مبلمان معمولاً دارای پایه‌های فلزی باریک هستند که می‌توانند در برابر وزن بسیار سنگین افراد نیز مقاومت کنند. این مدل از مبل مدرن ترک با ظرفیت‌های ۸ نفر تولید می‌شود.

مبل راحتی ترک

یکی از مدل‌های جدید مبلمان مدرن ترک، مبل راحتی است که علاوه بر راحتی بسیار زیاد، از طراحی بسیار خاصی برخوردار است. با انتخاب این مبلمان می‌توانید ساعت‌ها روی آن بنشینید و استراحت کنید. مبل راحتی ترکیه توسط بهترین اسفنج‌ها ساخته شده و به خوبی می‌تواند گودی کمر شما را پر کند.

قیمت مبل مدرن ترک چقدر است؟

یکی از سؤالاتی که معمولاً برای کاربران پیش می‌آید این است که قیمت مبلمان مدرن ترک چقدر است؟ در حال حاضر امکان تعیین قیمت دقیق برای انواع مبلمان ترک وجود ندارد؛ اما واضح است که این دست از مبلمان به دلیل کیفیت بالا و تنوع در طرح و رنگ، نسبت به مبلمان ایرانی قیمت بالاتری دارند. 

به طور کلی قیمت این محصولات به عوامل مختلفی از جمله جنس پارچه، ظرفیت مبل، کیفیت و… بستگی دارد و تحت تأثیر این موارد کاهش یا افزایش می‌یابد.

قیمت مبل مدرن ترک چقدر است؟

مبل مدرن ترک معمولاً چند نفره است؟

مبلمان مدرن ترک با ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شود؛ شما می‌توانید بر اساس تعداد اعضای خانواده یا مهمانان خود یک یا چند دست مبل ترک را انتخاب کنید و در داخل پذیرایی بچینید. به صورت کلی مبل مدرن ترک برای ظرفیت ۷ نفر تولید می‌شود که شامل یک کاناپه و سه مبل تک نفره می‌باشد. با این وجود شما می‌توانید برای ظرفیت‌های ۹ تا ۱۱ نفره نیز مبلمان تهیه کنید و با استفاده از آن‌ها از مهمانان عزیز خود پذیرایی نمایید.

سخن پایانی

مبل مدرن ترک معمولاً از طراحی بسیار جذاب و ظریفی برخوردار است. این دست از مبلمان به دلیل کیفیت بالا و تنوع بسیار زیاد در رنگ و طرح‌بندی از پرفروش‌ترین محصولات بازار به حساب می‌آیند. در این مقاله سعی کردیم شما را با مدل‌های مبل مدرن ترک آشنا بسازیم. 

همچنین به معرفی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن از جمله کیفیت و زیبایی پارچه‌ها، دوخت و طرح مبلمان ترک و… نیز پرداختیم. ‌امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید خریدی مطمئن و مطلوب داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *