مبلمان

معرفی مبل مدرن استیل

معرفی مبل مدرن استیل

مبل مدرن امروزه یک گزینه عامه پسند برای مردم می‌باشد که در طرح‌های مختلفی روانه بازار شده است. سبک چیدمان منازل مسکونی و دکوراسیون آنها با مبلمان تکمیل شده و از  جذابیت بیشتری برخوردار می‌شود. برای داشتن چیدمانی جذاب و لوکس به شما پیشنهاد می‌کنیم مبل مدرن استیل را فراموش نکنید.

مبل استیل چیست؟

شاید هنگامی که کلمه مبل استیل به گوشتان برسد، یک مبل ساخته شده از استیل یا فلز را در ذهن خود تصور کنید؛ اما اینطور نیست. منظور ما از مبل استیل، یک مبل مدرن فلزی نیست بلکه این نام برگرفته از مبل استایل یا style در زبان خارجی است که به طرح و سبک ساختاری مبل اشاره دارد. پس از گذشت مدت زمانی نام این مبل مدرن در زبان فارسی از style به استیل تغییر کرد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد آن را یک مبل فلزی تصور می‌کنند.

ویژگی‌های مبل استیل

  • مبلمان استیل از زمان‌های قدیم ساخته شده و در اختیار برخی مردم برای استفاده قرار داشتند.
  • وزن مبل استیل نسبت به دیگر مبلمان مصرفی مردم سنگین‌تر است.
  • استفاده از چوب‌های محکم و حجم زیاد رویه مبل برای ساخت مبل استیل، باعث وزن سنگین آن شده است.
  • در نمونه‌های سلطنتی مبلمان استیل، پایه‌های چوبی آن‌ها را با دست یا دستگاه منبت کاری کرده و طرح‌های زیبایی به آن می‌دهند.
  • با توجه به اینکه طرح‌های بسیار متنوعی در مبل استیل وجود دارد، انتخاب آن برای هر سبک دکوراسیون بسیار مناسب است.

مبل مدرن و سلطنتی استیل چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟

مبل مدرن و مبل سلطنتی با توجه به نوع ساختار و طرح‌های مختلف، یکسری تفاوت‌ها باهم دارند.

  • وزن مبل

هر دو مبل مدرن استیل و کلاسیک سنگین هستند، اما میزان چوب مصرفی در ساخت مبل استیل سنگین‌تر بوده و به همین دلیل مبل استیل سنگین تر از کلاسیک است.

  • منبت کاری

با توجه به اینکه مبل مدرن استیل یک مبل مدرن فلزی نیست و از چوب در ساختار آن استفاده شده است، دارای طرح‌های منبت کاری روی پایه و دسته‌های مبل می‌باشد. به دلیل حجم بالای چوب در مبلمان استیل، میران منبت کاری در آن بیشتر است.

  • قیمت

به طور کلی مبل استیل به دلیل طرح‌های متفاوت، حجم زیاد چوب و رویه از قیمت بالاتری نسبت به مبل کلاسیک برخوردار است.

  • تعداد مبل

مبل مدرن استیل به عنوان یک مبل مدرن امروزی از ست‌های ۷ و ۹ نفره برخوردار است که در ست ۹ نفره آن دو  مبل کاناپه مانند ۳ و ۲ نفره موجود است؛ همچنین ۴ صندلی تک نفره نیز در آن وجود دارد.

مبل مدرن و سلطنتی استیل چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟

مبلمان استیل استخوانی

رنگ استخوانی در اصل به سفید تیره یا مات گفته می‌شود که در برخی مواقع آن را رنگ عاجی نیز می‌نامند. مبلمان استیل استخوانی از ۲۰۱۶ میان مردم باب شده و دلیل آن این است که رنگ سال ۲۰۱۶ استخوانی بود. در مبلمان استیل استخوانی معمولا رنگ پارچه یا چوب استخوانی است و در برخی مواقع رنگ هر دو استخوانی می‌باشد. مبلمان استیل استخوانی برای دکوراسیون خانه‌های روشن، جایگزین بسیار مناسبی برای مبل‌های سفید است؛ چرا که رنگ سفید پس از مدتی چشم را می‌زند.

طرح‌های مبلمان استیل استخوانی

مبل‌های مدرن امروزی در طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارند که یک نمونه از آن‌ها مبل مدرن استیل استخوانی است. این مبلمان از دو مدل پارچه طرح دار د و ساده برای ساخت رویه مبل استفاده می‌شود.

  • چوب مصرفی در مبل استیل استخوانی با ظرافت تمام برش خورده و نقش دار می‌شود.
  • رنگ استخوانی این مبل یک عامل مهم در دیده شدن طرح‌های آن به شما می‌رود؛ به همین دلیل رنگ استخوانی برای مبل بسیار مناسب است.

مبل استیل کلاسیک

مبل استیل کلاسیک به عنوان یک مبل قدیمی و سلطنتی، با طرح‌های چشم‌نواز و زیبا در میان مردم محبوب است. این مبل از طرح‌های کلاسیک منبت کاری روی پایه‌های چوبی خود برخوردار بوده و معمولا طرح چوب آن شبیه به مبل‌های سلطنتی است.

مبل استیل کلاسیک به عنوان یک مبل راحت و زیبا، گزینه مناسبی برای وکدر‌های کلاسیک با طرح‌های قدیمی به شمار می‌رود. برخی از این مبلمان به صورت نیمه کلاسیک نیز یافت می‌شوند و دلیل آن، ست شدن مبل‌ها با دکوراسیون‌های نیمه کلاسیک است.

مبل استیل فرانسوی

مبل استیل فرانسوی به عنوان یک مبل مدرن و کلاسیک مناسب خانه‌هایی است که دکوراسیونی میان کلاسیک و مدرن دارند. افرادی که می‌خواند دکور منزلشان کمی کلاسیک باشد اما شبیه به خانه‌های پر زرق و برق اعراب نباشد، بهترین گزینه برای آن‌ها خرید مبل استیل فرانسوی است.

این مبل‌ها جدا از ظاهر کلاسیک خود از مد روز نیز پیروی کرده و با طرح‌های مختلف و متعادلی که دارند یک گزینه شیک، ساده و جذاب به شمار می‌روند. مبلمان استیل فرانسوی در رنگ‌های روشن طرفداران بیشتری دارند که برخی از این رنگ‌ها استخوانی، کرم، طوسی روشن، ترکیب سورمه‌ای سفید و رنگ خاکی هستند. پایه‌های کوتاه و جذاب این مبلمان و همینطور رنگ‌های روشن آن، مبل استیل فرانسوی را به یک انتخاب عالی برای منازل مسکونی کوچک تبدیل کرده است.

مبل استیل فرانسوی

چه مبلمانی مناسب منزل من است؟

اگر خانه‌ای کاملا مدرن و بروز است استفاده از انواع مبل‌های مدرن با نام استیل برای آن توصیه می‌شود. منازل مسکونی بزرگ با متراژ بالا و طرح‌های پر زرق و برق، برای کم کردن زرق و برق اضافی می‌توانند از مبلمان استیل کلاسیک در چیدمان منزل خود استفاده کنند.

استفاده از مبلمان استیل استخوانی و رنگ‌های روشن آن مناسب منازل نسبتا بزرگ اما دارای طراحی نیمه کلاسیک است. مبل‌های استیل فرانسوی به عنوان مبل‌های جمع و جور، شیک و راحت می‌توانند در رنگ‌های روشن خود برای یک خانه با ابعاد کوچک بسیار مناسب باشند.

چه مبلمانی مناسب منزل من است؟

سخن پایانی

بدیهی است که مبل مدرن از همه نظر برای مردم جذابیت بیشتری دارد؛ اما هرگز میزان چشمگیر بودن مبلمان استیل را نباید دست کم گرفت. مبل مدرن استیل که در چند نوع استخوانی، کلاسیک و فرانسوی موجود است، گزینه بسیار مناسبی برای چیدمان دکوراسیون خانه به سبکی خاص می‌باشد. برای خرید این مدل از مبل می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *