مبلمان

چیدمان مبل ۹ نفره کلاسیک

چیدمان-مبل-9-نفره-کلاسیک

مبل کلاسیک نقش بسیار موثری را در زیبایی خانه ایفا می‌کند. امروزه انواع مختلفی از مبل کلاسیک در بازار موجود است.  اگرچه شکل ظاهری مبل کلاسیک بر زیبایی خانه تاثیر می‌گذارد اما چیدمان مبل نیز بسیار مهم است که باید بسیار به آن توجه شود. این روزها یکی از دغدغه اکثر بانوان چیدمان مبل ۹ نفره کلاسیک است. چیدمان مبل ۹ نفره از نوع کلاسیک نسبت به چیدمان دیگر مبل‌ها با دشواری کمی روبرو است. در ادامه این مقاله نحوه چیدمان مبل‌ ۹ نفره کلاسیک را به شما آموزش خواهیم داد.

مبل نئوکلاسیک روناک به همراه جلومبلی و عسلی

175,000,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب راش جنس پایه ها: چوب راش جنس پارچه: چرم پارچه و ساتن جنس نشیمن:اسفنج یورولوکس تعداد نفرات: 8 نفره آپشن: نئوکلاسیک برند: سوفاداتیس کاتالوگ رنگ پارچه: نامشخص

مبل نئوکلاسیک رزت به همراه جلو مبلی عسلی و غذاخوری

581,000,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب سوپر راش گرجستان جنس پایه ها: چوب سوپر راش گرجستان جنس پارچه: ترک وارداتی جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی یورولوکس تعداد نفرات: 8 نفره آپشن: نئوکلاسیک برند: سوفاداتیس کاتالوگ رنگ پارچه: تک رنگ

مبل کلاسیک کارولین به همراه جلومبلی و عسلی

156,000,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب راش جنس پایه ها: جوب راش جنس پارچه: مخمل{طرحدار} جنس نشیمن: اسفنج یورولوکس تعداد نفرات: 8 نفره آپشن: کلاسیک برند: سوفاداتیس کاتالوگ رنگ پارچه: مشاهده کاتالوگ ها

مدل لوچیا

99,000,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب روسی جنس پایه ها: چوب راش جنس پارچه: حصیر باف جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی تعداد نفرات: 7 نفره آپشن: مدرن برند: سوفاداتیس

مبل کلاسیک چیست

مبل‌های کلاسیک مبل‌هایی هستند که به مبل‌های سنتی قدیمی شباهت دارند و نوع و مدل آن‌ها شبیه به مبل‌های سنت‌های قدیمی طراحی و تولید می‌شود. این مبل‌ها به دلیل اینکه هرگز از مد نمیفتند، بسیار پرطرفدار بوده و سالانه افراد زیادی این مبل‌ها را خریداری می‌کنند. مبلمان کلاسیک بسیار ظریف هستند یعنی تمامی قطعه‌های آن از هماهنگی خاصی برخوردارند. بر خلاف تصور اغلب افراد، این مبل‌ها نسبت به مبل‌های دیگر بسیار پرفروش‌تر هستند. در ساختار مبل‌های کلاسیک از چوب‌های مرغوب استفاده می‌شود که همین امر سبب شده تا از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشند.

نحوه چیدمان مبل ۹ نفره کلاسیک

امروزه ‌مبل‌های ۹ نفره کلاسیک در قالب مبل‌هایی با تعداد مختلف در بازار تولید و به فروش می‌رسند. نحوه چیدمان مبل کلاسیک ۹ نفره متفاوت است. البته برای چیدمان مبل کلاسیک ۹ نفره شما باید به مواردی از جمله مساحت و نوع دکوراسیون خانه خود توجه داشته باشید. چیدمان مبل‌ کلاسیک با دقت بسیاری باید صورت بگیرد؛ در غیر این صورت منظره زیبایی را در خانه شما به وجود نمی‌آورد. البته ناگفته نماند که مبل‌های ۹ نفره کلاسیک را با هر مساحتی و هر دکوراسیونی می‌توان وفق داد. مبل‌ کلاسیک ۹ نفره معمولاً در خانه‌هایی استفاده می‌شوند که از مساحت بسیار زیادی برخوردارند یا اینکه افراد می‌خواهند یک جلوه زیبا و باشکوهی به خانه بدهند.

هر خانه‌ای یک نقطه اصلی و مرکزی دارد که بسیار هم در دید قرار می‌گیرد. شما در ابتدای کار لازم است که نقطه مرکزی خانه‌تان را مشخص کرده و سپس اقدام به چیدن مبل کلاسیک کنید. پس از این که نقطه اصلی خانه را پیدا کردید توجه داشته باشید به گونه‌ای آن‌ها را بچینید که افراد برای اینکه بتوانند با یکدیگر صحبت کنند، مجبور نشوند خیلی بچرخند یا سر خود را به مقدار زیادی بچرخانند. فاصله بین مبل‌ها بسیار مهم است که تعداد کمی از افراد به آن توجه می‌کنند. باید مبل‌ها را با فاصله مناسبی نسبت به یکدیگر بچینید. دور بودن یا نزدیک بودن بیش از حد اندازه مبل‌ها نسبت به یکدیگر اصلا منظره خوبی را در خانه بوجود نمی‌آورد.

چیدمان مبل ۹ نفره کلاسیک در فضای کوچک

چیدمان مبل‌ کلاسیک ۹ نفره در خانه‌های کوچک کاری بسیار دشوار است. این امر به دلیل این است که مبل‌های ۹ نفره نیاز به فضای زیادی دارند. تا حد ممکن سعی کنید که در اطراف مبل‌ کلاسیک از چیدن وسایل تزیینی خودداری کنید‌. امروزه آباژور و لوسترهای بزرگ در بین افراد مد شده است که نمای بسیار زیبایی را هم به خانه می‌دهند اما برای فضای کم شما نباید از آباژور یا لوسترهای بزرگ استفاده کنید؛ زیرا خود مبلمان ۹ نفره تا حد زیادی فضا را اشغال می‌کند و استفاده از این وسایل اصلا منظره خوبی را در خانه‌تان بوجود نمی‌آورد.

 تا حد ممکن سعی کنید در هنگام خرید مبلی را انتخاب کنید که نسبت به مبل‌های دیگر جمع و جورتر باشد و خیلی بزرگ نباشد. شما می‌توانید مبل کلاسیک را در قالب یک عدد سه نفره و یک عدد مبل دو نفره و چهار مبل تکی سفارش دهید. در این صورت فضای کمتری اشغال می‌شود علاوه بر این نمای خوبی هم به خانه می‌دهد.

چیدمان-مبل-۹-نفره-کلاسیک-در-فضای-کوچک

چیدمان مبل ۹ نفره کلاسیک در فضای بزرگ

معمولاً از مبل‌های ۹ نفره کلاسیک در فضاهای بسیار بزرگ و مجلل استفاده می‌شود. اگر فضای خانه شما کم است به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خرید مبل ۹ نفره کلاسیک خودداری کنید؛ زیرا نه تنها جلوه خوبی را به خانه نمی‌دهد بلکه جای زیادی را هم اشغال می‌کند‌. مبل‌ کلاسیک را در فضاهای باز و بزرگ، در فاصله‌های زیادی نسبت به یکدیگر قرار می‌دهند و شما نمی‌توانید آن ها را با فاصله اندک از یکدیگر قرار دهید. البته چیدمان این مبل‌ها تا حدودی هم بستگی به سلیقه خود شما دارد‌. برخی از افراد دوست دارند ک مبلمان خود را به گونه‌ای بچینند که یک فضای صمیمی در خانه حاکم باشد. اما برخی دیگر دوست دارند چیدمان مبلمان را طوری انجام دهند که همه افراد به تلویزیون دید داشته باشند.

مطالعه بیشتر: چیدمان مبل راحتی در پذیرایی مستطیل

نحوه چیدمان مبل ۹ نفره کلاسیک در پذیرایی مستطیل شکل

امروزه اکثر خانه‌ها را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که دارای یک پذیرایی مستطیل شکل هستند. برای چیدن مبل کلاسیک در پذیرایی مستطیل شکل باید نهایت دقت و سلیقه خود را به خرج دهید؛ زیرا چیدمان مبل به ویژه چیدمان مبل ۹ نفره کلاسیک در پذیرایی مستطیل شکل بسیار مشکل است. مبل‌ کلاسیک در طرح‌های مختلف و متنوعی طراحی و تولید می‌شود. اما اگر شما می‌خواهید که مبل‌های کلاسیک را در یک پذیرایی مستطیل شکل قرار دهید، سعی کنید مبلمان خود را به گونه‌ای سفارش ندهید که هر قطعه دارای یک رنگ باشد؛ زیرا این امر باعث می‌شود که پذیرایی مستطیل شکل شما بسیار شلوغ و کوچک به نظر برسد.

بزرگترین قطعه مبل یعنی مبل کلاسیک سه نفره را در مرکز خانه قرار دهید و دیگر مبل‌ها را به صورت خطی در اطراف مبل یه نفره بچینید. در خانه‌هایی که پذیرایی مستطیل شکل دارند، چیدن مبل به صورت دایره یا مربعی بسیار اشتباه است. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان در کنار مبلمان کلاسیک صندلی‌های میزبان را قرار ندهید؛ زیرا این کار دکوراسیون مبل‌ها و خانه را به هم می‌زند. توجه داشته باشید که استفاده از هرگونه مبل یا صندلی در کنار مبلمان کلاسیک اصلا منظره خوبی بوجود نمی‌آورد.

سخن پایانی

چیدمان مبل کلاسیک ۹ نفره در اینکه خانه شما تا چه حد زیبا به نظر برسد نقش موثری را ایفا می‌کند. مبل‌های ۹ نفره کلاسیک برای فضاهای کوچک خیلی مناسب نیستند البته اگر شما قصد دارید که در فضای کوچکی مبل ۹ نفره بچینید با استفاده از روش‌هایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم امری بسیار ساده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *