مبلمان

انواع مبل راحتی مدرن جدید

انواع-مبل-راحتی-مدرن-جدید

مبل مدرن یکی از انواع مبل‌های پرطرفدار و محبوب به‌شمار می‌رود که خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن را کامل می‌کند. اگر دکوراسیون منزل شما به‌صورت مدرن است، از مزایای این مدل مبل در خانه خود غافل نشوید. مبل، اصلی‌ترین وسیله پذیرایی محسوب شده و می‌تواند زیبایی خانه را به رخ بکشد. مبل انواع مختلفی دارد؛ اما سبک مدرن آن این روزها بیشتر مورد پسند عموم مردم قرار می‌گیرد.
اگر قصد دارید بیشتر با این مبل آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، حتما مدل‌های مختلف مبل مدرن را در سایت ما مشاهده کنید.

مبل کلاسیک کارولین به همراه جلومبلی و عسلی

156,000,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب راش جنس پایه ها: جوب راش جنس پارچه: مخمل{طرحدار} جنس نشیمن: اسفنج یورولوکس تعداد نفرات: 8 نفره آپشن: کلاسیک برند: سوفاداتیس کاتالوگ رنگ پارچه: مشاهده کاتالوگ ها

مدل لوچیا

99,000,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب روسی جنس پایه ها: چوب راش جنس پارچه: حصیر باف جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی تعداد نفرات: 7 نفره آپشن: مدرن برند: سوفاداتیس

مدل لوچیا

99,000,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب روسی جنس پایه ها: چوب راش جنس پارچه: حصیر باف جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی تعداد نفرات: 7 نفره آپشن: مدرن برند: سوفاداتیس

مبل لوکس بلیتا

19,284,000 تومان115,700,000 تومان
جنس بدنه{کلاف}: چوب روسی جنس پایه ها: چوب راش جنس پارچه: چرم و پارچه جنس نشیمن:اسفنج 40 کیلویی تعداد نفرات: 8 نفره آپشن: لوکس برند: سوفاداتیس کاتالوگ رنگ پارچه: کاتالوگ کاملیا

مبل مدرن راحتی ایتالیایی

مبل مدرن راحتی ایتالیایی، یکی از انواع مبل است که توسط طراحان خبره و کاربلد ایتالیایی طراحی می‌شود. ایتالیا یکی از کشورهای پیشرو در زمینه طراحی و ساخت انواع مبلمان به‌شمار می‌رود. این کشور در طراحی مبلمان مدرن بیشتر تخصص داشته و علاوه‌بر کیفیت، زیبایی را نیز مدنظر قرار می‌دهد.
شما در این سایت می‌توانید انواع مختلف این سبک مبلمان را مشاهده کنید.

مبل-مدرن-راحتی-ایتالیایی

مبل مدرن راحتی ترکیه‌ای

مبل مدرن راحتی ترکیه‌ای یا ترک، نوع دیگری از مبلمان سبک مدرن و راحتی محسوب می‌شود که متقاضیان زیادی دارد. این کشور نیز همانند ایتالیا، علاقه زیادی به فعالیت در حوزه مبلمان مدرن دارد و در رتبه دوم بعد از ایتالیا در این زمینه قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید، پارچه‌های ترک از کیفیت بالایی برخوردارند؛ به همین دلیل است که مبلمان ترک نیز کیفیت بالایی دارند.
این مبلمان نسبت به نوع ایتالیایی، اقتصادی‌تر هستند.

مبل-مدرن-راحتی-ترکیه‌ای

مبل مدرن ال جدید و شیک

حتما تابحال نام مبل مدرن ال را شنیده‌اید. این نوع مبل همانطور که از نامش پیداست، شکلی شبیه به حرف انگلیسی L داشته و سابقه زیادی دارد. رنگ و طرح مبلمان مدرن ال شکل، بسیار متنوع بوده و حق انتخاب بالایی به شما می‌دهند. 

مبل ال می‌تواند به‌خوبی با ظاهر خانه شما ست و متناسب شود. این سبک مبل مدرن در خانه‌هایی با پذیرایی کوچک و گوشه‌دار بیشتر توصیه می‌شود.

مبل مدرن تک نفره راحتی

مبل مدرن تک نفره راحتی به مبلی گفته می‌شود که تک نفره بوده و عمدتا بسیار لوکس هستند. این مبل‌ها بیشتر جنبه کامل کردن دکوراسیون خانه‌هایی با سبک مدرن را دارند. این نوع مبلمان ممکن است از جنس چرم یا مخمل باشند و در طراحی آن‌ها از پایه‌هایی کله قندی یا سم آهویی استفاده شود. 

این نوع مبل، سایزبندی‌های مختلفی داشته و بسیار متنوع است. گاهی نیز در ساخت این مبل از پارچه نانو استفاده می‌شود. این مبل را می‌توانید به‌صورت ترکیبی در کنار مبل چستر یا کاناپه راحتی قرار دهید و بدین ترتیب به تعداد ظرفیت‌های مبلمان خود اضافه کنید.

چیدن مبل مدرن راحتی

چیدن مبل مدرن از نوع راحتی، قدم بعدی پس از سفارش و خرید آن است. اگر خانه شما پذیرایی بزرگی دارد، باید قسمتی را پیدا کنید که بیشترین حس آرامش را به شما می‌دهد. در انتخاب محل قرار دادن مبل‌ها، ظرافت بیشتری به‌خرج دهید. قسمت منتخب شما، جایی می‌شود که قرار است بیشترین زمان روزمره خود را در آن بگذرانید. اصول دکوراسیون را به‌خوبی شناخته و از آن‌ها پیروی کنید. گردش انرژی، نقطه کانونی و… از اصول اصلی دکوراسیون به‌حساب می‌آیند. معمولا بهترین مکان برای چیدن مبل مدرن راحتی کنج پذیرایی است.

قیمت مبل راحتی سبک مدرن

یکی از مواردی که پس از بررسی کیفیت و زیبایی مبل به آن توجه می‌شود، اصولا قیمت مبل است. این سبک مبل نیز همانند سایر مدل‌ها قیمت‌گذاری ثابتی ندارد. هرچه کیفیت چوب، پارچه و ساخت مبل بیشتر باشد، قیمت ان نیز بالاتر خواهد بود. قیمت مبل با توجه به عواملی همچون نرخ تورم و قیمت مواد اولیه متغیر است.
قیمت مبلمان مورد نظر خود را می‌توانید در همین سایت مشاهده کرده یا به‌صورت تلفنی استعلام بگیرید.

برای خرید مبل مدرن به سراغ ارزان‌ترین مدل‌ها نروید. هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست! اگر قصد دارید مبلی تهیه کنید که در طولانی مدت نیز بتوانید از آن استفاده کنید و کمتر برای مبل خود هزینه کنید، بهتر است ملاک ارزان بودن را کنار بگذارید و توجه خود را به کیفیت مبل معطوف کنید. 

دوام مبل مهم‌تر از هر عامل موثر دیگری است. خرید مبل باکیفیت، نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود؛ شما می‌توانید پس از مدتی که قصد ایجاد تنوع در منزل خود را داشتید، این مبل را به قیمت بالایی به فروش برسانید‌.

چیدن-مبل-مدرن-راحتی

تفاوت مبل راحتی مدرن با کلاسیک

مبل کلاسیک آنقدرها هم راحتی نیست! مبل‌های مدرن شاید کمی سرد بنظر برسند؛ اما با نشستن روی آن‌ها بیشتر احساس راحتی می‌کنید. حتی رنگ‌های مبل مدرن بیشتر احساس راحتی را به شما القا می‌کنند. شیک بودن از نظر هر کس متفاوت است و نمی‌توان گفت مبل سبک کلاسیک شیک‌تر است با کلاسیک؛ اما چیزی که واضح است، میل بیشتر مردم به خرید مبل راحتی مدرن است.
معمولا مبلمان کلاسیک راحتی فضای بیشتری اشغال می‌کنند و از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

بهترین مدل مبل مدرن راحتی جدید

اگر قصد دارید مبل راحتی تهیه کنید که لازم نباشد در کوتاه مدت آن را عوض کرده یا برای آن هزینه کنید، طبق موارد زیر می‌توانید مبل مناسب خود را پیدا کنید:

  • محکم بودن بدنه و اسکلت مبل را بررسی کنید. مبل یکی از پراستفاده‌ترین وسایل خانه محسوب می‌شود و با آن سروکار زیادی دارید؛ به همین دلیل باید به استحکام اسکلت مبل، دقت بالایی به‌خرج دهید.
  • قابل شستشو و ضخیم بودن پارچه را مورد بررسی قرار دهید. پارچه مبل مستقیما با بدن ما در ارتباط است و به همین دلیل بیشتر کثیف شده یا دچار خوردگی می‌شود.
  • به فوم درون مبل مدرن توجه کنید. فوم‌ها یکی از قسمت‌هایی هستند که اول از همه نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. اگر فوم داخل مبل ناسب باشد، نیازی نیست تا در کوتاه مدت هزینه‌ای بابت تعویض آن بپردازید. فوم مبل مدرن راحتی باید راحت‌تر از سایر مدل‌ها باشد.
  • سایز، طرح و مدل مبل را متناسب با دکوراسیون و فضای پذیرایی خانه خود انتخاب کنید. مبلمان کوچک در فضایی بزرگ بخود را به‌خوبی نشان نمی‌دهند.

مطالعه بیشتر: انواع مبل چوبی مدرن

سخن پایانی

همانطور که خواندید، ما به معرفی انواع مبلمان راحتی مدرن پرداختیم. اگر سوالات بیشتری در این زمینه داشته یا قصد خرید این مبل را دارید، کافیست با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به تماس‌های شما بوده و سفارشات را در زمانی کوتاه ثبت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *